21 Eylül 2013 Cumartesi

Oyun Hamuru Çalışmaları










Uzun süredir blogda bir şey paylaşmıyordum. Yazın çok fazla bir şey yapmadık daha doğrusu çok şey yaptık da paylaşılacak türde değildi yada çoğu oyunumuzu ben fotoğraflamadım. Bu gün oyun hamuruyla oynadı bende kuzumun bir kaç fotoğrafını paylaşayım istedim :)
Son günlerde sürekli bir tavşan muhabbeti içerisinde gün içinde sürekli tavşanlardan bahsediyor. Bende hamurdan bir tane tavşan yaptım daha sonra Berat benim yaptığıma bakarak kendi tavşanını yaptı. En çok oyun hamurundan pasta ile oynadık. Kaç kere mumu yaktım kaç kere üfledi hatırlamıyorum :)) En son pastanın muzlarını yedik :) En güzeli de çiçek yaptıktan sonra onla konuşmasıydı :) 
- çiçeekkk seni ben yaptım. Beğendin miii? gibi uzun uzun çiçeğiyle muhabbet etti :)

Bir aksilik olmazsa artık daha çok vakit ayıracağım bloguma havalar yavaş yavaş soğuyor ve biz daha çok evde vakit geçiriyoruz. Bende bilgisayara bakma fırsatı bulabiliyorum. 

2 yorum:

  1. maasallah ama berat cok guzel yapmıs benımkı oyun hamurlarını kardesını taklıt etmeye calıstıgı ıcın agzına almaya basladı o yuzden bır sure oyun hamurlaurnı kaldırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Berat da tek başına oynadığı zamanlar sürekli plastik bıçağı ile hamurdan parçalar kesmeyi seviyor. Ben yanında olursam biraz yönlendirmeyle şekiller yapmak hoşuna gidiyor.
      Sevgiler..

      Sil