22 Ocak 2013 Salı

Oyun Hamuru ile Çalışmalar







İnternet de görmüştüm buna benzer bir çalışma kitapta ki resmin üzerine hamurla yapmışlardı. Bende butün resim kabiliyetimi konuşturarak Berat için çizdim bir kız bir erkek önce oyun hamuruyla göz ve ağız yapmasını istedim daha sonra da boya kalemleriyle boyamasını söyledim. Daha öncede boyama kitaplarında buna benzer çalışmalar yapmıştık oyun hamuruyla bugünde kaydettiğim çalışmalara bakarken bunu gördüm ve uyguladık. Üzgün mutlu gibi ifadelerin üzerinde de durduk. Sarı hamurdan kulak bile yaptı :) Ayrıca bu gün birde tavuk yaptık. Çok sevdi :) uzun süre bırakmadı elinden. 
Bir kaç gün içinde Ankara'ya gidiyoruz.Bir kaç hafta çok fazla çalışma yapamayız. Dönüşte rakamlar üzerine ağırlıklı çalışma planımız var. Rakamları öğrendi ama arada karıştırıyor. Daha çok sayı etkinlikleriyle bu sorunu da çözeceğiz inşallah.



2 yorum:

  1. Kitap üzerinde hamuru hiç düşünmemiştim.Eğlenceli bir aktivite .Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süredir yapıyoruz buna benzer çalışmalar bu resimleri ben çizdim ama daha önce de boyama kitaplarındaki uygun resimlerin üzerine hamurla çalışmalar yapıyordu.

      Sil