19 Şubat 2013 Salı

Örüntü Blokları İle Çalışmalar


Berat örüntü blokları ile çalışmalar yaptı. Daha önce dosya kağıdına çizmiştim şekilleri hazırda duruyor. Arada bir kaç şekille çok keyif alarak çalışmalar yapıyor. Neredeyse ben bile oynayacağım o kadar  çok sevdik :)) 
Vee yıldız çıkartmalarımız :) Berat tuvalet eğitimini tamamladı. Büyük küçük kazalar :) yaşamamak için bende bu yola başvurdum her tuvaletten sonra çıkartma veriyorum o da odasına astığımız kağıda yapıştırıyor. Çocuklar oyun oynarken tuvalette gitmek istemiyor hele de tuvalet eğitimini yeni tamamlayanlar yada tamamlama aşamasında olanlar. Berat çıkartmaları sevdiğinden bu aklıma geldi :) şimdilik çok iyi gidiyor.  

6 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma olmuş.Şekilleri işlediğimiz bir hafta ben de Ataberk'e yaptırayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bir kaç hafta önce aldım örüntü bloklarını ve severek çalışmalar yapıyor.
      Sevgiler..

      Sil
  2. çok güzel çalışmalar yapmışsınız maşallah..Tuvalet eğitiminizde başarıyla bitmiş ohh daha ne olsun..

    bir meleğin günlüğü

    heee bu arada yorum denetleyinizi kaldırısanız size daha kolay yorum yazabiliriz..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bezi hem gece hem gündüz aynı anda bıraktık bakalım şimdilik iyi gidiyor :))
      yorum denetleyicinin açık olduğunun farkında değildim uyardığınız için teşekkür ederim bende sinir oluyorum :))
      Sevgiler..

      Sil
  3. Örüntü bloklarını bu günlerde çoğu bloklarda görmeye başladım. Bende aldım çıktı almadım sadece onu da alıp bizde örüntü blokları aktivitesi yapacağız inşallah :) Bu arada tuvalet eğitimini tamamladığınıza sevindim zira biz yerimizde sayıyoruz. Üzerine gidip sıkmak istemiyorum ama 4 yaşında oldu ne olacak bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berat severek çalışmalar yapıyor :) bende takip ettiğim bloglar da görüp almıştım. Çıktı alma imkanım olmadığından kendim çizip hazırladım.
      Tuvalet eğitimi şimdilik iyi gidiyor. Geceleri sık sık kaldırıyorum zamanla o da düzene girer. Oğlum şimdi 33 aylık kendi çok fazla haber vermiyor hep ben soruyorum yada götürüyorum. Her çocuk farklı oluyor. Çocuğunuz hazır olduğunda anlarsınız ve biraz da teşvikle O da tamamlar tuvalet eğitimini üstüne gitmekle olmuyor hem çocuk hem anne yıpranıyor. Üzerine gidip sıkmamakla en iyisini yapmışsınız.

      Sil