7 Ocak 2013 Pazartesi

Akvaryum ve Balıklar Çalışması




Dün akşam gittiğimiz arkadaş ziyaretinde Berat yeni kurdukları akvaryumun yanından hiç ayrılmadı. Çok ilgisini çekti. Tesadüf akşam yemeğinde de balık yediğimiz için bir ara balıklara mama diye de göz dikti :)
Bugün yapacağımız etkinlikte akvaryum ve balıklar çalışmasını yapmaya karar verdim. Yine eğlenerek yaptığımız güzel bir etkinlikti. Parçaları elişi kağıdından kesip hazırladım Berat yapıştırdı. Balıkların gözlerini de kalemle çizdi. Makas kullanması için daha önce birkaç deneme yaptık ama olmadı kesemiyor kesemeyince sinirleniyor ben kesince iyice iş karışıyor o yüzden bir süre makas vermemeye karar verdim. Eğlence işkenceye dönüyor yoksa. Bu yaşta makas kullanamaması normal mi yoksa oğlum mu yapamıyor bilemedim. Çok hevesleniyor ama olmuyor :(



Bu gün Gemlik de kar yağıyor ara ara bende camdan çektim fotoğrafı mahallemizin küçük parkı görünüyor. Oğlum kar yağışına bayıldı şimdide camdan dışarıyı izliyor.
- anneee yukarı asağıı düstüüüü karr   :))

7 yorum:

  1. berat kucuk galıba yusuf 3 yasında makas kullabılıyır ama bız cocuk makası kullanıyoruz tabı. hatta gecen hafta yusuf evde buldugu tum kagır ve kartonlaır parcaladı cocuk makasıyla heryer kucuk kucuk kesılmıs kagıtlarla dolu. cocuk makası olunc akendıne guvenebılıyor korkmuyır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlum 32 aylık 2010 doğumlu sanırım sizin oğlunuzla aynı yaştalar. Makası çocuk makası kesmeye çalışırken parmakları çıkıyor ve bizimkide acayip sinirleniyor bu duruma Yeni bir makas alıp tekrar deneyelim belki makastandır. Bizim evde de her yer oyuncak alıştım bir eksiğimiz kağıt parçaları onuda yapsın mutlu olurum :))

      Sil
    2. :)) basta mutlu olunuyor da heryer doger oyuncak top mısket gıbı ıvır zıvırın yanına bır de kagıtlar dolusunca mutlulugum bozuyor acıkcası ;))). gercı ben 2 cocuk ve ustune sabırsız bırı olduugm ıcın olsa gerek. bır de yusuf tam 3 yasında 36 aylık cocuklarda 4 ay bıle cok seyı degsıtırıyor. bır de cocuk makası normal makas gıbı ıyı kesmıyor tabıkı belkı ona alısıamamıstır cocuk makasları aslında hıc rahat degıller.

      Sil
    3. Bu gün yeni bir makas aldım onunla daha başarılı oldu onu mutlu edecek kadar kesim yapabildi :) Çocuklarınız çok tatlı maşallah Allah bağışlasın. Paylaşımlarınızı sürekli takip ediyorum ilgiyle.

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ben de kızıma yaptıracağım. İlham verdiniz, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Oğlumla her gün bir çalışma yapmaya çalışıyoruz şimdilik ben kesiyorum o yapıştırıyor. Bende konu sıkıntısı çekiyorum aklıma bir şey gelmiyor :) kendi kesmeye başlayınca aynı çalışmaları bir kez daha yaparız artık :))

      Sil
  3. BAlıklarınız süper olmus:))

    YanıtlaSil