23 Kasım 2014 Pazar

Güzel bir haberle geldim :))

Blogumu bir süredir ihmal ettim :( Her geçen gün yoğunluk ve yorgunluk artıyor bir sürü işe koşturmaktan fırsat bulup blogumla istediğim gibi ilgilenemedim. Bundan sonra daha sık burada olmaya çalışacağım :)
Güzel haberim ise :) hamileyim :) oğluma bir kardeş gelecek inşallah. 12. haftamız bitti. Her şey yolunda gidiyor çok şükür. İnşallah sorunsuz da devam eder. Allah isteyen herkese çocuk sahibi olmayı nasip etsin.
Oğlum kardeşi olacağı için çok mutlu ve heyecanlı :) hemen gelsin istiyor. Doğumdan sonra düşüncesinin değişeceğine eminim :)) 
İleride kıskançlık olsa da istiyor olması benim için çok güzel. Kardeş şart :)) kıskançlıklar da tadı tuzu olur :) Son kontrolüme birlikte gittik ve oda kardeşini gördü. Miniğim abisine el salladı :) 

Bloglovin yasaklandığından dolayı bir süredir kullanmıyorum. Benim bilgisayarımda açılıyor hiç bir ayarda oynama yapmadığım halde ama yasaklandığını duyduğumdan beri kullanmıyorum. Benim için süper bir takip sistemiydi :( neden yasaklandı hiç anlamadım. İnşallah geçici bir yasaktır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder