17 Ocak 2013 Perşembe

Bitmeyen Defter - Sihirli Çizgiler






Eksik malzemeler ve kağıtlar olduğundan kaç gündür bazı çalışmaları erteliyordum. Bu gün alışverişe gittik oğlumla eksik kağıtlar dışında çocuk makası aldık. Biraz kağıt kesti gelince en başarılı kesimleri bugün yeni makasıyla yaptı. Çocuktan çok birazda makastan kaynaklanıyormuş önceki de çocuk makasıydı ama onla ben zor kesiyordum :) kağıt kırpma devri başladı artık yavaş yavaş. 
Konu biraz dağıldı başlıkla alakası kalmayacak bu gidişle :) Kırtasiye alışverişimizde yeni bir defter aldık. Berat çok sevdi defterini. Çizip silip tekrar çiziliyor. Önceden duymuştum ama aklımdan çıkmıştı bu defterler bu gün görünce Sihirli Çizgileri aldım çok çeşit de yoktu aldığım yerde. Uzun süre severek çalışabileceği bir defteri oldu. Beyaz tahta kalemi veya keçeli kalemlerle kullanılıyor.
Nokta birleştirme çalışmaları yapabileceği bir ürün arıyordum bulamadım. Bu defterde de kesik çizgilerle yapılmış şekiller var kalemle üzerinden geçiyor. İlgiyle uzun süre çalışmalar yaptı. Kalem tutuşuna müdahale etmiyorum zamanla öğrenir sanırım yoksa müdahale etmeli miyim ? açıkçası bunu bilmiyorum :( Defterin son sayfası boş orada da gönlünce daha doğrusu delice :) karalamalar yapıyor. En sevdiği şeylerden biri zaten karalamalar yapmak. Kendini kaptırıp boyama kitaplarını öyle bir karalıyor ki bazen alttaki şekli görmek mümkün olmuyor. 
Berat şimdi pepee'yi izliyor. Bende kendime aldığım oyuncaklarımla yani evalarımla oynamaya gidiyorum :)

9 yorum:

  1. hayırlı olsun cok guzel bır deftermıs zaten yusuf da burda beratın resmını gorunce ben d ebundan oıstıyorum dedi ;) bu arada daha ıyı bır makas bulmanıza sevındım cocuklar kesmeyı cok sevıyorlar bızım evde saglam kagıt kalmadı herseyı hala kesıyor ben de bana bıraz vakıt kalsın dıye kesmesını desteklıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defteri bende beğendim Beratın uzun süre sıkılmadan vakit geçirebileceği bir defter oldu. Çok çeşitli varda Gemlikte bunu bulduğuma seviniyorum bende :) Yusuf da eminim çok güzel çalışmalar yapar bu defterlerle. Bizim evde daha kesilmiş kağıt dağınıklığı yok yakında olur yavaş yavaş kesmeye başladı artık.

      Sil
  2. bız de demın yatmadna once topladık kagıtları. evın heryerı kagıt olmustu durdum durdum sonra sıkıntı bastı kagıttan topladık bırlıkte. sızın de dagınıklık olsun aksama kadar dagıtsın yatmadna oncekı rıtuellerınızden bırı de artık kagıt toplamak olur bızım oldugu gıbı ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesmeye çok özeniyor bende onu mutlu görmek istediğimden her yer kağıt olsa da önemli değil diyorum ama kendimi de biliyorum :) ilerde kesin sinirlenirim. Berat biraz geç yürüdü bizden kaynaklandı ben bilmediğimden annem ne kadar yürüt dese de daha küçük zamanı gelince yürür diye çalıştırma yaptırmadım. Sonrasında çok canımız sıkıldı eşimle niye yürümüyor diye çok üzüldük çünkü sürekli çevreden -şu çocuk Berattan küçük şöyle yürüyor koşuyor yok koltuklarda zıplıyor gibi cümleler duymak bizi üzdü. Bende o zamanlar bir yürüsün her yeri dağıtsın zıplasın hiç kızmayacağım diyordum :) şimdi ise oğlum ne işin var senin o odada ne dağıttın ne karıştırdın bir yerinde durmuyorsun diye söyleniyorum :)) kağıtlar etrafta çoğalmaya başlayınca da aynı şekilde söylenmeye başlarım :)

      Sil
  3. bitmeyen bu defter çok güzel bende kızıma 2.5 yaşında almıştım hala severek yapıyor.. benim aldığım lü set olarak aktiveti kitabı gibi eşleştirmeleri var labiretleri var bir ara fırsat bulursam sitemize bizde ekleyeceğiz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin defterde güzelmiş. Eşleştirme yapmayı oğlum çok seviyor. Çok çeşitleri varda ben bunu bulabildim aldığım yerde bir de rakamlarla ilgili vardı.

      Sil
  4. Sayın Hülya hanım, bloğunuz da kendi ürünlerimizi görünce ve bundan övgüyle bahsetmenizden çok sevindim. Bu ürünlerin tasarlayıcısı ve üreticisi olarak amacımda ne kadar doğru karar verdiğimi anlıyorum. Ayrıca yeni versiyonlarında nokta birleştirme çalışması da var.
    sitemizden ürünleri inceleyebilirsiniz. bitmeyendefter.com
    Çok teşekkürler iyi günler, Orhan Akcan. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ürünlerinizi çok başarılı buluyorum. Oğlum severek çalışmalar yapıyor uzun süredir. Sihirli çizgilerden sonra Sihirli Eğlencem serisini de almıştım. Blogumda tanıtmadım sanırım ama o kitaplarla da sık sık çalışmalar yapıyor. Bu güzel ürünler için ben teşekkür ederim. Sitenizde ki ürünleri inceleyeceğim.
      İyi günler..

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil