9 Ocak 2013 Çarşamba

Öğretmenim Kaplumbağa




Öğretmenim kaplumbağa'yı 3 ay kadar önce aldık oğluma o zamandan beri neredeyse her gün bir süre oynuyor. Son zamanlarda sadece kısa hikayeleri dinliyor.  Sayıları ,alfabeyi ve o harfle başlayan kelimeleri öğretiyor ayrıca kısa hikayeler de var. Ben sevdim daha önce alsaydım daha verimli olurdu. Sayıları ve bir çok hayvanın çıkardığı sesleri falan daha önceden de biliyordu. Benim işim olduğu zamanlar arabalar dışında ilgilendiği nadir oyuncaklardan :)

3 yorum:

  1. merhaba canım
    ben dikiş dikmek sanattır bloğunun sahibesi
    eslem esma ünlü
    senden bir ricam olucak
    bloğumda oluşan teknik sorunlar sebebi ile kendime yeni blog açtım yayınlarıma artık burdan devam edicem
    bloğuma bekliyorum canım sevgilerle..
    http://benimisimdikis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. merhabalar bencede çok güzel çocuklarımıza hayvan sevgisini öğrtetmeliyiz.
    ilgazpet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Oğlum hayvanları çok seviyor. Çevre ve hayvan sevgisini - korumasını elimden geldiğince öğretmeye çalışıyorum.

      Sil