25 Şubat 2013 Pazartesi

Aynısını Yap Çalışması


Dün akşam aynısını yap çalışması yaptık. Çalışma kağıtlarını önceden hazırlamıştım. Üst kısımdaki şekilleri ben boyadım Berat dan da aynısını yapmasını istedim. Başarılı oldu :) daha önce yapmamıştık bu tarz bir çalışma hemen kavradı. Zaten en sevdiği şey aynı olan eşyaları göstermek sürekli evde aynı olan eşyaları gördüğünde -aynısı aynısı diye söyler :)
İki çalışma kağıdı hazırlamıştım tek fark birinde kareler diğerinde daireler var. Bu ay ki çalışma planımızda ağırlıklı olarak duracağımız renkleri ve geometrik şekilleri kullandım. Benim boyadığım kısımlarda kullandığım kalemlerle Berat'ın kalemleri farklıydı. Renk tonları tutmadı. Yeşili boyarken hemen fark etti. Özelikle yaptığım bir şey değildi renklerin tutmayacağı aklıma gelmedi o an ama Berat'ın bunu hemen fark etmesi hoşuma gitti :) Her iki çalışmayı da yaptı. Boyamaları yaparken çizginin dışına çıkartmamasını istedim. Çok dikkat ederek başarılı oldu. Böyle bir istek de bulunmasaydım kağıdın her yerini boyardı kesin :)) 
Aşağıdaki fotoğrafda ki bakış da güne damgasını vurdu. Sürekli konuşuyordu bende konuşmadan sessizce yap çalışırken bu kadar konuşulmaz dedim ve Berat'ın bakışları :) bir süre sessizliğini korudu ama çok mahzun baktı durdu. Dayanamadım :) Bende fotoğraf makinesini koydum kenara konuşa konuşa o boyadı bende baktım. Bazen ben fotoğraf çekerken tepki vermiyor hatta hoşuna gidiyor bazende istemiyor sürekli -anne bakk diye söylüyor buda onun dilinde makineyi bırak bana sürekli bak demek :)) Son günlerde o kadar çok konuşuyor ki anlatamam :) genelde de benle konuşuyor. Babası da yanımızda olsa bile bir annedir gidiyor :)) Soru sormaya da başladı. -bu ne ? bilmediği şeylere bu ne diye sorması bir şey değilde bildiklerini de -bu ne ? diye soruyor. Sanırım benimle dalga geçiyor :))
Son olarak da makasla kesme çalışmaları hız kazandı. Dün ona karalama yapması için verdiğim kağıtları kesmiş ve parçaları kamyonuna doldurmuş :)





8 yorum:

  1. Bakışlara bak yaa:)) kalem tutumuna bayıldım :) Aferin sana yakışıklı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakışlar çok fena :)
      Kalem tutuşu belli olmuyor bazen tamamen avucunun içine alıyor :)

      Sil
  2. Maşallah Berat'a, farklı renk tonları ayırt etmesi ne güzel.Ve sabırlı bir kuzu Berat ne güzel boyama yapmış.Bakışlar da gerçekten dayanılacak türden değil.Öperim kuzuyu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Boyamayı güzel yaptı dışına taşırmadan yapmasını istediğimden ve çok konuştuğundan uzun sürede tamamladı ama güzel oldu :)
      Sevgiler..

      Sil
  3. Maasallah çok GUZEL benimki böyle dikkatli boyamadı Icin benim de kağıt kalem alıp boyamam gerekir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Berat da tek başına boyama yaptığında genelde kağıdın her yerini boyar karalama yapar. Birlikte boyama yaptığımızda ben taşırmadan boyamasını istiyorum o zaman dikkat ediyor ama sürekli ona bakmamı istiyor ve kontrol ediyor beni o yüzden çok uzun sürüyor boyamalarımız :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. bu boyama işini hala beceremedi benim kuzum.. 2 çizik atıyor hı oldu diyor.. ama masa ve duvarlara gelince harıl harıl karalamasını biliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Berat daha hiç boyamadı duvarları bir kaç defa masa örtüsünü ve benim okuduğum kitapları karaladı o kadar inşallah duvarlar aklına gelmez :)
      Boyama kitaplarını da tek başına boyadığından genelde her yerini karalıyor.

      Sil