23 Şubat 2013 Cumartesi

Nesneleri Ayırma


Tekrar hastalandım. Grip bu sene beni terk etmeyecek onu anladım. Yapmayı istediğim farklı çalışmalar vardı ama hiç halim olmadığından bunu uydurdum :) Ben yemek hazırlarken Berat sıkılınca pratik bir çalışma bulmam gerekti. Bu aklıma geldi. Bir tabağın içine ne bulduysam koydum :)) Berat'dan bunları ayırmasını istedim. Önce hepsini inceledi. Elleriyle mıncıkladı :) Ataşları daha önce kullanmamıştık hiç onlara daha fazla ilgi gösterdi. Tabaktan aldıklarının isimlerini söyleyerek ayırdı. Paket lastiklerini iyice esnetip öyle koydu yerlerine :) Beni yormayan Berat içinde farklı bir çalışma oldu. 




4 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun.Çok güzel düşünmüşsünüz bu çalışmayı böyle durumlarda kurtarıcı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet hem kurtarıcı oldu hemde Berata farklı bir çalışma oldu. Farklı şeylerle uğraşmayı daha çok seviyor.

      Sil
  2. Aa ne güzel bi çalışma olmuş. Benim hiç aklıma gelmedi.Acil durumlar için bende aklımda tutayım.İşte blogger anneleri bu yüzden çok seviyorum. yeni yeni bir çok şey öğreniyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim. O anda aklıma geldi :) Berat çok hoşlandı. Bloglar iyi varlar :)
      Sevgiler..

      Sil