3 Şubat 2013 Pazar

Pijama Tasarlıyorum Çalışması




Berat Meraklı Minik dergisinin bu ay ki sayısından çıkan 'Pijama Tasarlıyorum' çalışmasını yaptı. Kartondan iki tane çocuğun pijamalarını çıkartmalarla süsledi sonra ayakta durmaları için parçalarını taktık uzun süre çocukları konuşturdu ve hareket ettirdi. Dergideki diğer çalışmaları yapma fırsatımız olmadı ama eşleştirme kartlarını ve uykuya hazırlık tombalasını ben beğendim. Dergiyi daha önce sürekli almıyordum eski sayıların cd sini verdiği için Ocak ayında alacaktım bulamadım. Bundan sonra sürekli almayı düşünüyorum. 3+ yaşa hitap eden bir dergi yaşadığım yerde bazı şeyleri bulmak sıkıntı olabiliyor gerekirse abone olmayı düşünüyorum.




 Kız çocuğun kulaklarına küpe yaptı çıkartmayla kendi istedi :)  Çocukların ön ve arka yüzeylerine çıkartma yapıştırdı. Fotoğrafdan da anlaşılacağı gibi çıkartmaların hepsini kullanmadı. Bana- bitti bitti bu kadar boş yok dedi :) oğluma göre yapıştıracak boş yer kalmadı :) çıkartmaları bol tutmuşlar çocuk ne yapsın :)

4 yorum:

  1. eğlenceli bir çalışmaymış.bende çok seviyorum bu dergiyi ama düzenli olarak almayı bir türlü beceremedim.hemen alayım bari bu aykini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende önceden sürekli almıyordum ama artık almayı düşünüyorum güzel çalışmalar var :)

      Sil
  2. Bize geçen sene aboneydik düzenli yapıyorduk çalışmaları bu sene aboneliğimizi yenilemedik gördükçe dergiyi alıyoruz çok sevdiğim bir dergi çocuklara da çok faydalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dergiyi bende çok beğeniyorum yeni almaya başladık. Abone olmadım bulmakta sıkıntı yaşarsam abone olmayı düşünüyorum.

      Sil