17 Şubat 2013 Pazar

Gece mi Gündüz mü? Çalışması


Gece mi Gündüz mü? Çalışması
Bu çalışmayı geçen hafta yapmıştı. Gece gündüz çıkartmalarından uygun olan çıkartmayı resimlerin üzerine yapıştırdı. Gündüz yapılan eylemlerin yanına güneş çıkartması gece yapılan eylemlerin yanına da ay ve yıldız çıkartması yapıştırılıyor. Hem gece hem gündüz yapılanlara da her iki çıkartma yapıştırılıyor :)
Ben Berat'a sorular sordum 
- ne zaman kahvaltı yapıyorsun
- sabah banyo yapıyor musun
- gece banyo yapıyor musun
- parka ne zaman gidiyoruz gibi o da çıkartmalardan cevaplarına uygun olanı alıp yapıştırdı. Gece - gündüz, sabah - akşam kavramlarını öğretmiştim daha önce eğlenerek yaptı :)


8 yorum:

  1. maasallah ne guzel gece ve gunduzu cıkartmalarla ogrenmek cocuklar ıcın ıdeal bırsey sanırım cunku cocuklar cıkartmaları etıketlerı cok sevıyorlar. ben yusufa bır cuval cıkartma alsam bılkmadan usanmadan cıkarıp cıkarıp yapıstırır o derece bayılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Berat da çıkartmaları seviyor önceleri yapıştırınca tekrar çıkartmak istiyordu :)

      Sil
  2. maşallah benim kızımda bu çalışmayı severek işledi gerçekten çocuklara etiket olsun mutlu olmalarına yetiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. güzel bir çalışmaydı. Berat da severek yaptı. Sevgiler..

      Sil
  3. çok güzel eğitici bir kitap
    geceniz gündüzünüz güzel olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. evet baya iyi bir dergi güzel çalışmalar oluyor.
      Sevgiler..

      Sil
  4. merhabalar
    kitabın adını öğrenebilir miyim acaba?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Aylık bir dergi ismi Meraklı Minik 3+ yaşa hitap ediyor. Dergiyi yeni almaya başladım. Biz beğendik tavsiye ederim.
      Sevgiler..

      Sil