16 Şubat 2013 Cumartesi

Mim :)

En Güzel Hediyem Ecrinim beni mimlemiş kendisine teşekkür ederim.
Sorular ve cevaplarım :)

1) En sevdiğiniz 3 özelliğin nelerdir?
Küçük şeylerden mutlu olurum, hakkımı her zaman ararım, yeni şeyler öğrenmeyi severim 

2-Kitap okumayı sever misin? Evet ise ne tür kitaplar okumayı seversin?
Kitap okumayı çok severim. En sevdiğim tür Polisiye - Gerilim ama her türden kitaplar okurum. Yeni kitaplar almayı sevdiğim kadar ikinci el kitapları da almayı severim :)

3-Hangi zaman diliminde yaşamak isterdin?
Şimdiki zamandan memnunum :)

4- mutlu olduğun an?
Oğlumun yanımda olduğu her an 

5- Burcun nedir? 
Akrep :) burçlarla çok ilgilenmem ama burcumun özelliklerini de taşırım :)

6-Dinlemeyi en çok sevdiğin müzik türü nedir?

Öncelikli tercihim Türkçe olması onun dışında iyi olduktan sonra her türlü müzik 

dinlerim


7- En sevdiğin tatlı hangisidir?
Tatlıya fazla düşkünlüğüm yok :) şerbetli tatlıları fazla sevmem onun dışında hafif ve 

güzel olduktan sonra ayırmam yerim :)

8-Blog yazmak nereden aklına geldi?

Önce siyahbeyazbaykuş blogumu açtım kendimle ilgili paylaşımlarda bulunmak

 yaptığım çalışmaları paylaşmak için daha sonra cocuklacocukoldum blogumu açtım 

oğlumun çalışmalarını paylaşmak ve özellikle ona hatıra kalması için :) sonrasında da 

kısa bir süre önce kitaplardanalintilar-fotograflar blogunu açtım okuduğum kitaplarla 

ilgili paylaşımlarda bulunmak için bu cevaptan sonra anlıyorum ki ben bu blog yazma

 işini baya sevmişim :))




Adres yazmıyorum soruları cevaplamak isteyen herkesi mimliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder