14 Şubat 2013 Perşembe

İp Geçirme



Çizdiğim kirpiyi Berat boyadı. Çocuk makası yanımızda olmadığından normal makasla benimde yardımımla kirpiyi kesti. Daha sonra ben pvc ile kapladım ve delgeçle kenarlarından deldim ip geçirebilmesi için. İp geçirme çalışmamızı yapmış olduk. Daha sonra ipe boncukları dizdi. Boncukları dizdikten sonra iğneden ( tabi ki plastik) tutup koşturdu evin içinde tren diye. İpe boncuk dizmiyor benim oğlum tren yapıyor :))
Siyah boncuğu takınca beyaz olanı da ben uzattım Beşiktaşlı olsun dedim aman demez olaydım :) golll diye bağırmalar yere yatıp gol gol diye yuvarlanmalar :) tam fanatik olmuş oğlum ben fark etmemişim. Bir ay kadar önce formasını falan giyip babasıyla maç izlemişti (eşim kendini kaybeder :) Beşiktaş maçlarında )  hiç unutmamış. 










2 yorum: