23 Şubat 2013 Cumartesi

Balık Çalışması


Yaptığımız çalışmanın balıklarını ben kestim geri kalanını Berat yaptı. Başta yardım etmek istedim ama o istemeyince bana da oturup izlemek ve bol bol fotoğraf çekmek düştü :)  Onu çalışma yaparken izlemek çok keyifliydi. Ona yardım edip bir yandan da arada fotoğraf çekmekten şimdiye kadar bu keyiften az da olsa mahrum kalmışım. Küçük kartalım büyümüş de kendi yaparmış her işini :)) Balıkları süslemede evde bulunan pulları kullandı. Son günlerde renklere aşırı ilgili her şeyin renklerini söylüyor. Bu çalışmada da pulların renklerini söyleyip öyle yapıştırdı tabi bir de tabaktan alıyor ve bana gösteriyor
 - Berat bunu istiyorr :)) demesi yok mu hasta olmasam yeyip bitireceğim :)
Bu ay ki çalışma planımızda ilk üç rakamı öğretiyordum. Artık öğrendi ama acele edip diğer rakamlara geçmeyeceğim. 10 na kadar güzel sayıyordu sadece daha az parça olan nesneleri sayarken durmak bilmeyip bütün bildiği rakamları söylediğinden sayıları parça parça sindirerek çalışmaya karar vermiştim çok şükür istediğim gibi oldu :)




7 yorum:

  1. Teşekkürler. Evde olanları kullandık. Sizde yapın bakarız yaptığınız çalışmaya.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş haftaya ben de Ataberk'e okyanusla ilgili aktiviteler yaptıracağım bunu da plana ekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Berat çok severek yaptı. Ataberk de sever. Ben plansız yaptığımdan evdeki pulları kullandık daha uygun malzemelerle güzel balıklar çıkar ortaya :)

      Sil
  3. ne kadar dikkatli çalışıyor Berat maşallah, ne kadar ilgili severek yapmış. Balıklarda şahane olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Severek çalıştı. En güzeli de artık yardımsız yapıştırmalar yapması :))

      Sil
  4. full konsatransyon maşalahhh:)
    ne kadar itinalı bir çalışma yapmış bu paşa.:)
    maşalahh ona..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu çalışmada konsantrasyon tamdı :)
      Sevgiler..

      Sil