27 Şubat 2013 Çarşamba

Balıklar Mobili Çalışması



Bu gün Berat'la Balıklar Mobili yaptık. Arkadaşım Berat'a her güne bir etkinlik kitabı hediye etti. Kitap da vardı buna benzer bir etkinlik ben kendim hazırladım o çalışmayı örnek alarak. Kitabı ilerde kendi kullansın istiyorum daha iyi kesim yapmaya başladığında şimdi ben kesim yaptığım için kitaptan faydalanıyorum ama kendim hazırlıyorum :)
Yaptığımız çalışma için 3 tane balık hazırladım. Berat da parça kağıtlar vardı onları küçük küçük kesti ( hiç bir şeyi atmıyoruz :)) değerlendiriyoruz ). Küçük kağıtları balıklara yapıştırdı. Berat süslemesini bitirince ikiye kıvırdım ve yapıştırdım. Daha sonra ipe geçirdim ve askıya taktık. Çok sevdi :) Önce balıkların uçtuğunu söylese de sonrasında yüzdükleri konusunda anlaştık :)

3 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım. Kitap içinde ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Oğlunuz çok tatlı maşallah , Allahım uzun ömürler versin . El becerilerine yatkın sanırım.. Onunla keyifle dolu paylaşımlar dilerim size ...sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Allah hepsine sağlık ve mutluluk dolu bir ömür versin. Çalışmaları severek yapıyor. Çok sıkmadan ve üstüne gitmeden yaptırıyorum çalışmaları. Gün içinde az az her şeye vakit ayırıyoruz.
      Sevgiler.

      Sil